Simple vásárlói tájékoztató


hirdetés

hirdetés




Átverés!

itt vagy: Eropolis > Hetero negyed > Blog > uzsli > 12

hirdetés
Ha elfelejtetted a jelszavad...
Ha még nem vagy tag...

Írd meg az életed, írd meg a mai napod! Volt ma szex? Jó volt? Mi volt a jó benne és mi hiányzott? Mi húzott fel a legjobban ma? S minek örültél? Mi volt a legérdekesebb ma Eropolisban? Hát a külvilágban mi történt? Inkább a főnököddel vagy inkább a szomszédoddal feküdnél le? Vagy egyikkel sem?
Ha te is szeretnél blogot, örömpolgárnak kell lenned!


uzsli blogja


Titkos vágyak
Van olyan, amikor valaki nem különösebben vonzó, sőt, kifejezetten nem tetszik neki az, ami a tükörben megjelenik. Vágyai mégis vannak, ehhez pedig partnert kell találnia. Hogyan valósul meg? A saját kis próbálkozásaimról írok, majd meglátom van-e értelme.
« előző bejegyzés^ összes bejegyzés ^következő bejegyzés »
Átverés!
#12 2022-02-04 02:12:09
Amikor az ember szexet keres, előfordul, hogy egyesek ezt kihasználják átverésre. Ez benne van a pakliban, mert sokan azt hiszik, hogy az ember nem megy a pénze után.

Sajnos ezen az oldalon már háromszor beleakadtam ilyen emberbe. Azt elfogadom, hogy én is felelős vagyok érte, mert nem voltam elővigyázatos. Mindenesetre leírom, hátha segít másnak.

1. Annyira nem is átverés, de valahol az. Az ember lebeszéli a camsexet, az illető elkéri a pénzt. Előtte egyeztetésre kerülnek a részletek, például az, hogy nem egy műsort nézhetek, hanem csak ketten leszünk. Aztán kiderül, hogy mégsem.

2. Ajánlat, mely szerint egy alkalom X forint, 2 alkalom nem a duplája, hanem a másfélszerese. OK, befizettem neki hármat. Harmadik már nem volt.

3. Szintén camsex. Először egy próbavásárlás, bizonyos összegért küld videót. Meglett, OK.
Aztán a megbeszélt időpontban ott vagyok a gép előtt, átutalom a nem is kis összeget és eltűnik. 65 percet váratott, hogy öltözik meg miegymás, aztán már nem is válaszolt.
Legszívesebben megadnám a nevét, hogy mást ne tudjon átverni, ugyanis itt van most is.
A felhasználó neve v-vel kezdődik.
Az átutalást egy férfi nevére kérte, VK a monogramja.

A felelősség áthárítható rám, mert minek mentem bele, OK.
Ugyanakkor nem tartom helyesnek, hogy semmilyen módon nem lehet innen ezeket a személyeket valami módon megjelölni.

Legyetek okosabbak nálam! 

40 hozzászólás |

Hozzászólások

elonfucks81#12#37 2022-04-26 18:39:24
#uzsli: mert az. Lerí róla.
uzsli#12#36 2022-04-26 04:05:59
#elonfucks81: Miért gondolod, hogy az?
elonfucks81#12#34 2022-04-25 00:23:18
Nem szabadna más képpel illetve kép nélkül, kutya macska tájkép fotóval regisztrálni engedni senkit. Az üzemeltetőnek pedig plusz embereket kellene bevonni az azonosítási folyamatba. 
ninive#12#33 2022-04-24 22:43:19
#elonfucks81: 

Kb ezért léptem ki pár éve a birói csapatból. Több kamust, és dupla reget kiszűrtem, de néhányan továbbra is maradtak. De megjegyzem néha nehéz bizonyitani, és a törlés után újra visszatérnek különböző trükkökkel. Annak ellenére, hogy sok dologban nem értek egyet az oldal üzemeltetőivel, a moderálási alapelvek egy részével, még mindig szeretem Erót, és bízom benne, hogy a felhasználók körültekintően alakítják ki a szűrőjüket. 
pandora#12#32 2022-04-19 23:19:37
#elonfucks81: 
Így már jogos és érthető, mit nevezel kamusnak, és ezzel teljes mértékben egyetértek. Aki nem a saját fotójával van fenn, hazudik a neméről, koráról, és egyéb paramétereiről, valamint a szándékairól, az bizony kamus, szerintem is.

Ami a képeket illeti, az első képen lévő egész biztosan kamus. Nem azért mert lehetetlen lenne ilyen fotót készíteni, hanem mert nem életszerű, a paramétereivel és azzal amit akar. Szerintem ez egy perverz meleg pasi, rossz külsővel, aki nehezen talál partnert, vagy nincs is szándékában partnert találni, csak farkat ver otthon, és izgatja a tudat, hogy annak hiszik amit kitett.

A második kép esetében azért árnyaltabb mert türelmi zóna, vagyis amit kínál, akár igaz is lehet. Látszik hogy filmből kivágott képek, de lehet a film tényleg egy amatőr felvétel, amiben ő van. Ami miatt én mégis a kamusra szavaznék, az arckép.

Sajnos rengeteg kamus férfi is van ám az oldalon. :( 
Azokról meg nem nagyon tudom mit gondoljak, akik tájképeket, meg állatfotókat tesznek ki.
De kamusok a hazudozó nős pasik, az impotens pasik, a magukat 180 centi magasnak mondó, ám tőlem alacsonyabb pasik, és szerintem valahol azok is, akik semmit sem árulnak el a külsejükről, nincs se magasságuk, se súlyuk, se fotójuk, se bemutatkozásuk.
Ez úgy a regisztráltak fele. Szóval van bőven. :(

uzsli#12#31 2022-04-19 22:27:18
#elonfucks81: egy ilyen bejegyzés után (amit írtam) nem tudom megvédeni magam azzal a véleménnyel szemben, hogy túl naiv vagyok :)
elonfucks81#12#30 2022-04-19 18:10:48
#uzsli: abszolút nem az. egy filmből kivágni egy képet és azt kitenni ugyanúgy hazugság. És aki ezt teszi, az ugyanúgy kamus. Szerintem te túl naiv vagy, vagy csak hinni akarsz mindenkinek és belemagyarázod, hogy mi miatt lehet hihető, de ez a kép a második lánynál ha ő lenne rajta, akkor nem lenne ilyen kicsire vágva és pixeles... kamu.
uzsli#12#29 2022-04-19 17:14:54
#elonfucks81: Az első képen a bőrét nem tudom megítélni. Sok embert fényképeztem már, sok minden van Magyarországon, illetve sokféle ember. A fényt elő tudom állítani, az nem nagy dolog, ha valaki ért hozzá. Be van világítva, nagyon is jól, a háttér is szerintem jól van megválasztva - egy közepes tudású fényképésznek ez nem nagy kihívás.
A screenshot elnevezés nekem inkább szemet szúr.

A másodiknak én hiszek :)
Van pár hely, ahol ezeket a filmeket felveszik. Oda innen is keresnek szereplőket, méghozzá kifejezetten a türelmi zónásokat igyekeznek megnyerni a forgatásnak. Voltam is ilyen forgatáson (nem működtem közre, mint élvezkedő férfi) és jó pár itteni nővel összefutottam ott. Úgyhogy számomra ő hihető, bár nem ismerem.
elonfucks81#12#27 2022-04-19 13:05:13
#uzsli: Igen, google képkereső sok képet megtalál, de nem mindent. Viszont vannak gyanús jelek a képen, a környezet nem tipikusan magyar, a lány bőre, a fény... szóval ez 99%, hogy kamu.
uzsli#12#26 2022-04-19 12:49:18
#elonfucks81: köszönöm a gyors választ! Ebben az esetben próbáltam a google képkeresőt, de nem hozott találatot. Orosz képkeresővel is próbáltam, de azzal sem jött elő semmi.

Szoktam fényképezni, ezért látom, hogy profi a világítás és a kép is eléggé éles. Önmagában ezt még nem tartom gyanúsnak, mert ha van kedvem és a másik félnek türelme is, akkor 60 perc alatt készítek pár hasonló minőségűt. 

Igaz, hogy ilyen háttér nem megy könnyen, mert a fal és az ajtó olyan, amilyet már nehezen produkálnék (vagy éppen sehogy, max. stúdióban, ami +6-8000 ft és megvan). Azt is látom, hogy mi a kép neve, ami azért tényleg okot adhat a gyanakvásra. Mindenesetre majd elgondolkodom ezen.
elonfucks81#12#25 2022-04-19 10:07:46
#uzsli: van egy olyan dolog, hogy google képkereső, sok-sok képet megtaláltam már innen az oldalon, és ezért is már szemem van hozzá, hogy miért kamu valaki. Ez a kép tipikusan nem olyan kép, amilyet magyarok csinálnak, ez valószínű egy orosz oldalról lett letöltve, a képen nem magyar lány van.
uzsli#12#24 2022-04-19 09:45:23
#elonfucks81: a "kamu" szó jelentése számomra valami olyasmi, hogy hazugság.
Aki más képét használja és a magáénak állítja be, az hazudik, ebben nincs is vita köztünk. Így ezt a részét értem.

Honnan tudod ebben a konkrét esetben, hogy ez egy netről leszedett kép?
elonfucks81#12#23 2022-04-19 09:42:48
#uzsli: azért, mert ez egy netről leszedett kép. Ez a kép nem azé, aki a gép mögött van, tehát kamus. Számomra, aki nem saját fotót rak ki, az kamu, mert meg akarja téveszteni a másikat, és gyanítom, hogy nem is lány van az adatlap mögöt.
uzsli#12#22 2022-04-19 09:29:27
#elonfucks81: Ő miért kamus?

Ha elém került volna amúgy az adatlapja, akkor átmegyek a következőre, meg sem néztem volna. Elsősorban azért nem, mert nem ír arról kit keres, arról sem, hogy mit szeretne - az ilyenekről azt feltételezem, hogy nem keresnek. Itt vannak valamiért (beszélgetés, nézelődés, nem tudom még miért, de biztos van ok), viszont nem címkézném fel kamusnak.

Mármint nem a véleményed vitatom, csak érdekel, hogy miért gondolod az adatlapról vagy a lapot regisztrálóról ezt.
elonfucks81#12#20 2022-04-19 08:08:14
#pandora: A kamus embert úgy értem, hogy nem saját képpel van fent, egy beszélgetésben internetről leszedett képet küld stb stb. 
Illetve egyszer volt, hogy egy lánynak magát kiadó személynek írtam, és szóbakerült a fotózás, és azt írta, hogy az apja készít róla meztelen képeket, és az adatlapja szerint 18 éves. Ha igaz a dolog, akkor is tiltást érdemel, ha nem, akkor meg kamu, akkor meg azért, és még mindig fent van az oldalon a jelzésem után is, szóval erről ennyit. 
Plusz van elég tapasztalatom már internetes keresésben és kiszűröm azt, hogy ki a kamu messziről.
uzsli#12#19 2022-04-19 05:05:08
#elonfucks81: A "kamus" emberek fogalmát én sem tudom értelmezni, mármint tényleg nem tudom mit jelent.

A bejelentésemre nem kaptam tőlük reakciót, ami azért valahol furcsa. Mivel nem jött reakció, így azt sem tudom megállapítani, hogy léptek-e vagy sem. Azt észleltem, hogy az adott profil már nem érhető el (de egy jó darabig még az volt) - vagyis talán tiltva lett.

A kiskorúságot nehéz megítélni. Van olyan barátnőm, aki 31 éves és a képei alapján mindig 14-16 évesnek nézik. Már megszokta, hogy mindenhonnan kitiltják, majd személyivel kell igazolnia azt, hogy valóban nem tini.

Mindezektől függetlenül azért van itt szerintem is két probléma, legalábbis annyit mindenképpen látok. 

Az egyik a bejelentésre adott reakció hiánya.

A másik a megbízhatóság jelzése. Mivel a bizalmi pontok elméletileg egy megbízhatósági mértéket próbálnak jelezni, ez arra utal, hogy az oldal üzemeltetőjének szándékában áll valamiféle biztonságos környezetet teremteni. Valahogy ez nem jön össze.
pandora#12#18 2022-04-17 22:57:47
#elonfucks81: 
A kiskorú az problémás, valóban. De az, hogy "kamus ember", azért elég tág fogalom. Sokan kamusnak tartanak mindenkit, aki nem ugrik válogatás nélkül mindenki ágyába azonnal, ismeretlenül. Úgyhogy azt, hogy erre nincs reakció, egyáltalán nem csodálom.

elonfucks81#12#17 2022-04-17 13:15:27
#ninive: Az oldal üzemeltetője leszarja ezeket. Én felhívtam a figyelmüket több kamus emberre is, kiskorúra stb.. még mindig ugyanúgy itt vannak az oldalon. Nekik az számít, ha akár 1 hónapot is előfizetsz, a többi nem érdekli őket.
uzsli#12#16 2022-02-07 02:00:06
#pandora: tudom bizonyítani, hiszen az átutalás ténye és a teljes beszélgetés megvan. Lehet, hogy másoknak ez valamilyen racionális ok miatt nem volt meg így, de nekem igen. Éppen ezért nem gondoltam, hogy valaki át mer verni, ha ő maga is érzékeli, hogy ennyire bizonyítható.
uzsli#12#15 2022-02-06 19:16:50
#nyalisztoteresz: Köszönöm a hozzászólásod!
Feltettél 4 kérdést, azok szerintem nem érdektelenek.

Az első nem nekem szólt, így azt nem tudom megválaszolni.

"2. Miért is nincs ez jelentve az oldal üzemeltetőjének?"
Jelentettem.

"3. Miért is nincs rendőrségi feljelentés?"
Voltam a rendőrségen. Amint a csalás ténye nyilvánvaló lett, bementem.
Ha csak annyi van, hogy az illető begyűjti a pénzeket, akkor az minősül valaminek. Még szóba jöhet ebben az esetben súlyosabb cselekmény is, de az még vizsgálat alatt van.
Tehát abban az esetben, ha "csak" a pénzeket szedi össze és más dolgot nem tesz, az okozott kár mértékétől függ a cselekménye minősítése. Ehhez tudni kellene van-e más is, akit megkárosított, mindezt pedig tudja is bizonyítani. Mivel én tudom és feltételezem, hogy más is, csak azon múlik minden további, hogy még mennyi ember jelentkezik és mennyi az összesen okozott vagyoni hátrány.
Az egész ügy súlyosabbra fordulhat, ha az elkövető más jellegű jogtalan cselekményt is elkövetett, de nem szeretném meghiúsítani az eljárást azzal, hogy ezt most kifejtsem.

"4. Miért is nem blokkolja az oldal üzemeltetője a csaló regisztcióját IP cím szűrés alapján?"

Erre nem tudom a választ. 
Másik bejegyzésben írtam, hogy foglalkoztam online szolgáltatásokkal, ez az IP-címes blokkolás nem egyszerű. Azok többsége, akik valamilyen tisztességtelen dolgot követnek el, meg tudják kerülni.

pandora#12#14 2022-02-05 11:50:11
#nyalisztoteresz: 

Sajnos az IP címes kitiltás csak elmélet, mert a legtöbb szolgáltató változó IP címet ad az előfizetőknek, így egyrészt nem sokáig fog működni a dolog, másrészt az nem tud belépni, akire a legközelebb osztódik ki a kitiltott cím.
Ha mobiltelefonról netezik valaki, akkor meg eleve esélytelen. Így, mivel nem lehet mindenkire alkalmazni, óvatosan kell bánni az alkalmazásával.

Ha van pontos időpont és IP cím, természetesen a rendőrség meg tudja találni a fizikai címet. 
DE!
Abban is megértem az üzemeltetőket, hogy nem kezdeményeznek rendőrségi feljelentést, virágnyelven lehet róla csak beszélni, miegymás.
Nagyon nehéz a történteket bizonyítani, és könnyen visszafelé sül el a puska. Hasonlóan a nőkkel szemben elkövetett erőszakhoz, ami szintén sajnos gyakran ugyanezen okból feljelentés nélkül marad. Bíróságra mászkálás, az áldozatok tortúrája, az oldal rossz híre (nem zörög a haraszt féle emberek, áldozathibáztatás), nagy hűhó semmiért, az elkövető meg röhög a markában és simán megússza.

Nekem más megoldások jutottak eszembe. Van a neten sok olyan közösség, ahol szolgáltatásokat nyújtanak az emberek egymásnak (nem szexuálisat), vagy adnak vesznek valamit, és kialakultak már a működő megoldások, nem kell feltalálni a csőben a lukat. 
Szerintem a türelmi negyedben meg kellene engedni az értékeléseket. Így ha valaki igénybe akarja venni a szolgáltatást, és azt látja, hogy van 98 pozitív értékelés, és 3 éves a regisztrációja az illetőnek, akkor bátran fizethet előre, ha pedig azt látja, hogy tele van negatívval, vagy totál friss a regisztráció, akkor óvatosan bánjon vele, ne fizessen előre. Értékelni pedig csak örömpolgár értékelhetne, megelőzendő azt, hogy fantomregisztrációkkal írják tele.
Egy türelmisnek ettől kezdve nem lenne érdeke feladni a bejáratott oldalát.
Az elmúlt 2000 év azt bizonyítja, hogy van ilyesmire kereslet és kínálat, nem az a megoldás, hogy valaki ne akarjon ilyet igénybe venni. 

Az én igazságérzetemet is sérti, hogy ilyesmiket csak úgy meg lehet tenni. Továbbra sem gondolom, hogy aki "belesétál" az effélébe, az lenne a hibás, vagy szüntessünk meg minden ilyesmit, esetleg ítélkezzünk afelett aki igénybe veszi. Ezek hasonló megoldások lennének, mint a nők burkában járása megelőzendő hogy rájuk ugorjanak a férfiak. 
Inkább abba az irányba kellene elmenni, hogy az a pár gereinctelen csaló ne maradjon titokban, és nehezebb dolga legyen. 
aleksandros#12#13 2022-02-05 09:23:33
#nyalisztoteresz: 

"Igazad van. Mit iszol?"
 :D 
nyalisztoteresz#12#12 2022-02-05 04:34:25
#borzaslany: "Ami pedig az általad javasolt "megjelölést" illeti..........törli magát és jön más névvel és folytatja tovább. Csak úgy lehet ezt elkerülni ha senki nem igényli az online szolgáltatásait."

Nem egészen. IP cím alapján beazonosítható a csaló, kitiltható, és a későbbiekben ignorálható a regisztrációja arról az IP címről. Ez egy teljesen alap IT-s alkalmazás az ilyen helyzetek korrekt kezelésére.

Kellő IT-s jártassággal nyilván ez is kijátszható, de nem hinném, hogy a szóban forgó "hölgy" és "barátja" lenne IT téren a legélesebb kés a fiókban. Persze elképzelhető, hogy megbíz egy hackert a probléma kivédésére, főleg, ha olvassa ezt az üzenetet. Nos, ebben az esetben pedig a rendőrség kiber bűnözésre szakosodott részlege tud eljárni: Nincs is meghittebb pillanat annál, mint amikor az átverésén "dolgozó hölgy" bejárati ajtaját egy faltörőkossal betöri néhány marcona, maszkos "bácsi", a "hölgyet" és "futtatóját" (?) a földre teperik, hátra törik a kezeiket és egy-egy karpereccel békjózzák meg a csuklóikat. Lehet, hogy a "hölgy" akkor nem egy megjátszott squirtinget fog színészkedni, hanem tényleg összepisili magát a sokktól.
S akkor a rendőrség belső használatra készült videófelvételén végre valóban lesz egy őszinte, Oscar-díjas "cam sex" alkotása.

Szóval, hajrá, kedves csaló! Csak így tovább!

Apropó!
1. Miért is kell virágnyelven beszélni róla?
2. Miért is nincs ez jelentve az oldal üzemeltetőjének?
3. Miért is nincs rendőrségi feljelentés?
4. Miért is nem blokkolja az oldal üzemeltetője a csaló regisztcióját IP cím szűrés alapján?

Ui. 1.: Nem fizetnék ilyen "szolgáltatésért", de 20 évnyi sikeres érdekérvényesítési tapasztalat után sem tudok a közöny maszkja mögé bújva elolvasni egy ilyen sztorit.
Nyilvánvalóan kultúr ember vagyok és soha sem bántnék egy nőt. Soha. De ha nem lenne jogi- etikai- morális- stb. következménye, képes lennék teljesen elfojtani a szívem halk sugallatát, valamint kellően a fejemben lennék és megélném az elfojtott agressziómat ahelyett, hogy az allergiában manifesztálódna, akkor olyan pofont adnék a csaló hölgynek, hogy a kamera álvány adná a másikat!
Mint írtam, ilyet soha nem tennék.
Mégis, grafomán kielégülést adott ennek leírása és hát' minannyian, akik itt vagyunk, egyfajta kielégülsre vágyunk, nem igaz? ;)

Ui. 2.: Ez a komment nem kevés iróniát és szarkazmust tartalmaz! Aki nem ismeri e szavak jelentését, az ne csináljon önkéntes fogyatékost magából, úgy, hogy erre a kommentre válaszol. :)


Béke, szeretet, szerelem és harmonia legyen veletek! <3
uzsli#12#11 2022-02-04 23:41:23
#barnabass: Köszönöm, igen, jól értetted. Azért jeleztem itt is, mert a "hölgy" még aktív. Jelenleg is. Gondoltam hátha valaki még időben elolvassa és nem jár úgy, ahogy én.
uzsli#12#10 2022-02-04 23:38:53
#pandora: köszönöm (és a többit is), jeleztem nekik is
uzsli#12#9 2022-02-04 23:38:22
#ninive: igen, jeleztem
nincs kép
barnabass#12#8 2022-02-04 20:49:17
#borzaslany: ő nem mutogatni akarta magát, hanem mást nézni.

Ha jól értettem vállalta, hogy hibázott és csak figyelmeztetni szeretett volna.


Részemről nem kívánok vele többet foglalkozni. 
borzaslany#12#7 2022-02-04 20:16:54
#barnabass: Bocs de az internet fizetés vagy örömpolgárság fizetést nem emlegetném azzal egy lapon, hogy valaki pénzért mutogatja  a bájait. 
Mindenbe van kockázat, de ha belebukunk azt tudjuk elviselni is.
nincs kép
barnabass#12#6 2022-02-04 16:55:01
#borzaslany: "Akkor sem értettem és most sem, hogy ha egyszer átvernek akkor másodjára minek mész bele."

Nem ismerem uzslit, nem ismerem a másik oldalt sem. Amit mondok saját véleményem.

Nagyon egyszerű minek megy bele, nem csak ő, hanem más is. Egyszerűen vágyott arra a szolgáltatásra és kész, nem egyszer, többször és itt ezzel nincs is baj, mert tegye fel a kezét az aki nem fizet rendszeresen különböző szolgáltatásokért (pl. internetért, hogy itt legyen).

Az probléma, hogy ennyi rosszindulatú ember van.
borzaslany#12#5 2022-02-04 15:17:21
#pandora: Már bocs Pandi, én csak arra utaltam, hogy ha már megjárta egyszer, kétszer akkor harmadiknak mi a fenének megy bele?  Nehogy már az oldal legyen a hibás ezért????????? Nem egyszer figyelmeztettek már minden lakót, hogy ne fizessen előre mert nagy az átverés lehetősége. Ezt nem kellene összehasonlítanod azzal,ha valamilyen áruért előre fizetek. Ott tudom mit rendelek meg és kitől. Vagyis ha nem teljesül a dolog van jogorvoslati lehetőségem. És akkor azt legközelebb el is kerülöm.                                                     Nem hibáztattam én itt senkit se, csak leírtam, hogy **Akkor sem értettem és most sem, hogy ha egyszer átvernek akkor másodjára minek mész bele. **

Ami pedig az általad javasolt "megjelölést" illeti..........törli magát és jön más névvel és folytatja tovább. Csak úgy lehet ezt elkerülni ha senki nem igényli az online szolgáltatásait. 
pandora#12#4 2022-02-04 12:07:11
#borzaslany: 
Már bocs, de ez nettó áldozathibáztatás. :o  :o  :o 

Miért lenne ő a hibás abban hogy átverték? Valakit anyagilag átverni bűncselekmény. Miért kellene mindenkinek a másikról azt feltételezni, hogy bűncselekményt akar elkövetni?! És attól, hogy egy (de akár kettő) türelmis csaló, miért kellene azt gondolni hogy mind az?! :o 

Ez nagyon rossz irányba vezet. Semmiben sem különbözik attól, hogy azért erőszakoltak meg valakit mert kihívó ruhában volt, vagy azért rabolták ki mert drága cucc volt rajta. NEM! Nem az áldozat a hibás! És pláne nem jelenti azt, hogy akkor járjon valaki burkában, meg ne vegyen semmit előre fizetéssel. Azért hogy a bűnöző ne tudjon bűnözni?! Akkor is fog, kitalálja hogy hogyan. Az önkorlátozással és félelemmel meg csak még az áldozat veszít tovább.

Ezért van olyan sok megkeseredett ember, aki mindenben csak a rosszat látja, és képtelen megbízni valakiben. Én meg az ilyen embereket sajnálom mert bizalom nélkül nagyon nyögvenyelős és korlátos lehet az élet.

Meg tudom érteni, hogy másodszor is belesétált. Igaziból én is azt gondolom, inkább verjenek át néha, mint a saját börtönömbe zárva éljek.
A legtöbb amit az ember ilyenkor tehet, hogy felhívja a figyelmet a csalóra, és pont ezt tette.

borzaslany#12#3 2022-02-04 10:07:55
Ha jól emlékszem ezt már olvastuk tőled. Akkor sem értettem és most sem, hogy ha egyszer átvernek akkor másodjára minek mész bele. Sajnállak, mert senki nem érdemli meg az átverést.                                 Az oldal is nem egyszer "hirdette", hogy soha senkinek semmilyen szolgáltatásért ne utaljon az ember előre.  
 Lehet én nem tudom mi annak a varázsa ha fizetek valakinek aki monitoron keresztül csinál ezt az. Inkább néztél volna valami pornót, egy élménnyel gazdagabb lettél volna és a pénzed is megmaradt volna. 

 
pandora#12#2 2022-02-04 09:39:51
Ez nettó anyagi átverés, szerintem is szólj az üzemeltetőknek, biztos vagyok benne, hogy az ilyesmi csalások nekik sem tetszenek.
ninive#12#1 2022-02-04 07:49:18
Szóltál moderátornak?

Hátha már más is jelezte...

És de! Átverés.
Szerintem az oldal üzemeltetői nem örülnek, ha a türelmisek csalók.



hirdetés
hirdetés
Ajánlott szobák
#bdsm_szoba2930BDSM - extrém szexualitás

#playforfun100Playforfun
Ajánlott szobák
#biszex_szoba115150Biszexuális vagy, be kell lépned!

#tonyy69100Kismeret
Ajánlott szobák
#maszti_szoba1320Eropolis hivatalos maszti szobája

#centrum_szoba420Belvárosi szexmentes csevegő
Ajánlott szobák
#homo_szoba6480Meleg férfiak egymás között

#zso06100wc-d lennék Dunántúli bi/meleg pervi ffiak
Ajánlott szobák
#hetero_szoba4391Heteroszexuális vadászterület, meleg és biszex mentes övezet.
Ajánlott szobák
#leszbi_szoba100Csak csajok, leszbikus kapcsolatok
Ajánlott szobák
#profi_csajok2110Türelmi zónás csajok várnak

#profi_pasik300Türelmi zónás pasik várnak
Ajánlott szobák
#transz_szoba1930Transzszexuális csevegő





hirdetés



A felhasználói élmény biztosításához Eropolis cookie-kat használ. Tudj meg többet.     Rendben, elfogadom.